Gyakori kérdések - Mikrotti

Gyakori kérdések

Wifi jelszó módosítása?

Az ügyfélszolgálatra küldött e-mailben kért, vagy telefonos bemondással megadott új jelszót kollégáink a távolból is be tudják Önnek állítani, kiérkezés és egyéb költségek nélkül. (Maximum 1 napos átfutási idővel)

Nincs internetem mi a teendő?

Pár perces, úgy nevezett áramtalanítással, az esetek 95%-ában a szolgáltatást helyre lehet állítani: A házba beérkező rádió antenna kábelét követve megtalálható a konnektorba bedugott úgynevezett tápegység, mely a vevő antennának ad áramellátást. Ezt az egységet a konnektorból legalább 2, de maximum 5 perc áram megszakítással tudjuk ideiglenes kiiktatni. A kábeleket semmi esetre sem javasolt és nem célravezető széthúzni, mivel a hibát nem oldja meg! Az idő letelte után a tápegység ismét áram alá helyezhető. Javasolt megtenni ugyan ezt a folyamatot, a wifi routerrel is, azonban azt kireseteleteni minden esetben tilos!

Mire jó az ügyfélkapu?

A szolgáltatás beszerelésével minden előfizetőnk saját, személyre szabott ügyfélkaput és ahhoz belépési adatokat kap. Az ügyfeleink számára készült saját online felület, tartalmazza a személyes adatait, a bekötés dátumát, jelenlegi csomagját, mindemellett a már befizetett és még rendezésre váró számláit is nyomon követheti.

Miért szükséges E-mail címet megadnom?

Cégünknél elektronikus alapokra helyezett, jól kigondolt és felépített üzenet és számlaküldés működik, már a kezdetek óta. Ezért csak E-mail megadásával tudjuk Önhöz eljuttatni számláit és annak lejárati értesítőit, illetve egyéb rendszerüzeneteinket.

Mennyi idő alatt érkeznek hibát javítani?

A hiba bejelentésének ideje sokban befolyásolja a kiérkezést, ezért a gyorsabb ügyintézés végett célszerű a központi telefonszámunkon előjegyeztetni! Ettől függetlenül a problémát írásban is el lehet hozzánk juttatni E-mail címeink egyikére! Kollégáink általában maximum 48 órán belül, egy előre telefonon egyeztetett időpontban kiérkeznek és elhárítják a problémát. A Szolgáltató az ÁSZF szerint magánszemélyek esetében 72 óra, vállalati előfizetőknél pedig 48 órán beül köteles elhárítani a hibát!

Meddig kell fizetnem és hogyan tehetem meg?

A havidíjakat minden hónap 18-áig célszerű rendezni, de legkésőbb a számla lejárati értesítőig szükséges kiegyenlíteni. Ezt bankon keresztül vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban készpénzzel is megteheti. Javasolt befizetési lehetőség az állandó havi megbízás, amelyet saját számlavezető bankjánál tehet meg, egy fix nap megadásával, így Önnek nem kell észben tartania a határidőket sem. Csekkes befizetési lehetőségünk nincsen az elektronikus rendszerből kifolyólag, mindemellett Ön ezzel pénzt is spórol. Amennyiben Ön ragaszkodik hozzá, akkor a postai piros csekk lehetősége adott.